Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Kijk dan hier of het antwoord er tussen staat.

Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Kijk dan hier of het antwoord er tussen staat.

Klanten geven ons
9.1
Gratis af te halen
bij een afhaalpunt in de buurt
Nederlandse kwaliteit
beste prijs
Voor 16:00 besteld,
morgen in huis

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling bij ALLSAFE

In de webshop kun je producten gemakkelijk toevoegen aan je winkelmandje. Verhuisdozen worden verkocht per 10 stuks. In het winkelmandje kun je klikken op ‘Doorgaan naar afrekenen’, waarna je kiest voor gratis afhalen of laten bezorgen. Vervolgens vul je je gegevens in en kies je je betaalmethode. Vergeet niet de algemene voorwaarden te accepteren voordat je klikt op bestelling plaatsen en betalen. Na de betaling keer je terug op de website en is je bestelling afgerond. Indien je hebt gekozen voor ‘Pinnen op de vestiging’ kun je betalen bij het afhalen van je bestelling.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is gegaan?

Je ontvangt altijd een bevestiging van je bestelling per mail. Heb je geen bevestiging ontvangen (ook niet in de spam)? Neem dan contact op met de klantenserviceZorg dat je je naam, adres en telefoonnummer vermeldt. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Wat is de status van mijn bestelling?

Zodra we je bestelling hebben verstuurd, ontvang je van ons een verzendbevestiging. In deze mail vind je de track & trace code, hiermee kan je je bestelling volgen. Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Dan zijn we nog druk bezig met je bestelling in te pakken. 

Twijfel je of je bestelling goed door ons is ontvangen? Je mag altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zorg ervoor dat je je ordernummer bij de hand hebt, zo kunnen we je het beste verder helpen. 

Kan ik mijn bestelling ook naar een ander adres laten sturen?

Dat is geen enkel probleem. Bij het plaatsen van je bestelling kan je een verschillend factuur- en afleveradres opgeven.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat nu?

Check de status van je bestelling eenvoudig met de track & trace code die je in de bevestigingsmail hebt ontvangen.

Belangrijk om te weten: Een bestelling bestaande uit verschillende artikelen kan uit meerdere pakketten bestaan.

Verhuisdozen, velgenbomen en stellingkasten worden apart verzonden van andere artikelen. Het kan ook voorkomen dat wij je bestelling wel hebben meegegeven, maar PostNL deze nog niet heeft verwerkt in de sorteercentra. Je ziet dan de melding ‘Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt‘.

Wil je dat we met je meekijken? Je kan altijd even contact opnemen met onze klantenservice.

Kan ik mij bestelling annuleren?

Een bestelling kan niet worden geannuleerd. Bestellingen worden automatisch direct doorgestuurd naar ons magazijn. Daar worden ze vaak direct ingepakt en klaar gemaakt voor verzending.

Je mag wel de levering weigeren aan de deur als deze bezorgd wordt. De bestelling gaat dan retour afzender. Neem in dit geval ook contact met ons op, zodat wij zorg kunnen dragen voor de terugbetaling van de producten.

Ik heb een fout gemaakt bij het bestellen. Kan ik een wijziging doorgeven?

Bestellingen worden automatisch direct doorgestuurd naar ons magazijn. Daar worden ze vaak direct ingepakt en klaar gemaakt voor verzending. Je kunt wel contact opnemen met de klantenservice via [email protected] om wijzigingen door te geven. Vermeld hierbij het ordernummer voor een snelle afhandeling en wij gaan ons best voor je doen. Mocht het nog niet verzonden zijn, kunnen we misschien op tijd een wijziging doorgeven.

Je bestelling afhalen

Is afhalen gratis?

Als je je bestelling komt afhalen, is dit altijd gratis. Je bespaart zo dus op de verzendkosten! Bekijk hier de afhaallocaties die je kunt selecteren bij het afrekenen.

Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

Je kunt er voor kiezen om je bestelling af te halen bij één van onze ALLSAFE winkels. Welke dat zijn vind je hierAfhalen bij deze vestigingen kan je direct doen, de producten zijn op voorraad. Wel binnen de openingstijden natuurlijk. Als je je bestelling bij ons komt halen is dit altijd gratis. Je hebt je spullen dus direct in huis én ook nog eens zonder verzendkosten te betalen.

Wat moet ik meenemen als ik mijn bestelling kom afhalen?

Nadat je je bestelling hebt geplaatst ontvang je van ons een bevestiging. Neem deze, uitgeprint of op je telefoon, mee naar de vestiging. Zo kunnen wij de bestelling snel voor je in orde maken.

Let op! Het kan voorkomen dat deze mail in je spam mailbox komt.

Wat zijn de openingstijden van de afhaallocaties?

De openingstijden van onze winkels zijn:

Ma-vrij: 09:00u-18:00u

Za: 09:00u-17:00u

Kijk voor de actuele openingstijden per vestiging op deze pagina

Je bestelling laten bezorgen

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van de artikelen in je bestelling. De verzendkosten voor jouw bestelling worden berekend in de winkelwagen en vind je terug bij het kiezen van je bezorgoptie. Afhalen op een van onze 40 locaties is altijd gratis.

Hoe snel wordt mijn bestelling bezorgd?

Heb je een mail gehad met een track & trace code?

Dan kun je via die mail de trackinggegevens inzien. Je kunt ook contact opnemen met PostNL of je pakket hier zoeken: https://www.postnl.nl/ontvangen/post-ontvangen/track-en-trace.

Een bestelling bestaande uit verschillende artikelen kunnen uit meerdere pakketten bestaan, verhuisdozen, velgenbomen en stellingkasten worden apart verzonden van andere artikelen.

Het kan voorkomen dat wij je bestelling wel hebben meegegeven, maar PostNL deze nog niet heeft verwerkt in de sorteercentra. Je ziet dan de melding ‘Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt’.

 

Heb je geen mail ontvangen met een track & trace code?

Neem dan contact op met de klantenservice via [email protected]. Vermeld daarbij het ordernummer voor een snelle afhandeling.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat nu?

Check de status van je bestelling eenvoudig met de track & trace code die je in de bevestigingsmail hebt ontvangen.

Indien je niet thuis bent, wordt door de postbode in eerste instantie gebruik gemaakt van de zogenaamde burenservice. Je ontvangt dan een kennisgeving waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is.

Als afgeven bij de buren niet lukt of niet mogelijk is, dan wordt je bestelling later nogmaals aangeboden (meestal de volgende werkdag) of kun je het pakket ophalen bij het dichtbij zijnde PostNL-punt afhalen.

Belangrijk om te weten: Een bestelling bestaande uit verschillende artikelen kan uit meerdere pakketten bestaan.

Wil je dat we met je meekijken? Je kan altijd even contact opnemen met onze klantenservice.

Palletzending

Verhuisdozen die je per pallet koopt, worden geleverd met PostNL Extra@home vanwege het formaat. In het kost één werkdag extra om die te bezorgen. In de normale gang van zaken worden pallets die vóór 16.00 uur bij ons worden besteld, de volgende werkdag bij ons opgehaald en de werkdag daarna bij jou geleverd.

Pallets kunnen alleen afgeleverd worden indien je beschikt over een oprit waar een vrachtwagen of grote bus kan staan of een brede straat voor de deur heeft waar men kan laden en lossen. Een leverdatum afspreken? Neem dan voordat je besteld even contact op met de klantenservice: [email protected].

We verwachten dat je op het afleveradres aanwezig bent als je een palletzending ontvangt.

De verzendkosten die je voor je bestelling moet betalen, berekenen wij op basis van gewicht. Zo ook je palletzending. In de winkelwagen kan je vinden wat je precies aan verzendkosten moet betalen.

Betalen

Kan ik online veilig betalen?

Zeker! Betalingen gaan via Mollie en daarbij kan gekozen worden onderstaande betaalopties. Kies je voor afhalen op locatie? Dan kan je de bestelling ook eenvoudig pinnen in de winkel.  

  • iDeal
  • Paypal
  • Pinnen (alleen bij afhalen)
Ontvang ik een factuur van mijn bestelling?

In de orderbevestiging die je per mail van ons ontvangt, vind je de factuur van je bestelling. Deze komt dus binnen op het mailadres wat je hebt ingevuld bij het bestellen.

Retourneren

Hoe werkt retourneren?

Ben je ondanks ons streven naar topkwaliteit niet tevreden over je product? Dan kun je het product binnen 14 dagen retour sturen naar onderstaand adres of terugbrengen naar één van onze ALLSAFE-locaties.

Belangrijk: Laat het ons nog wel even weten dat je jouw pakket terugstuurt, dan kunnen we een terugbetaling verzorgen. Dit kan door te mailen naar [email protected].

Retouradres:

ALLSAFE WEBSHOP
o.v.v. ordernummer XXX
Postbus 115
1700AC Heerhugowaard

Retourkosten zijn voor je eigen rekening. Je kan ook naar een van onze locaties om je artikelen retour te brengen, dit is gratis.

Na ontvangst van je retourzending, zullen we het retour te betalen bedrag naar je overmaken. Voor betalingen via iDeal en PayPal gaat dit iets sneller dan bestellingen die zijn voldaan met pin op onze vestigingen.

Wat zijn de kosten voor retourneren?

Indien je een webshopbestelling wil retourneren, komen de kosten van terugzending voor jouw rekening. Hoeveel dit is, is afhankelijk van de artikelen die je retour stuurt en de vervoerder die je kiest. Je kan ook altijd naar een van onze locaties om je artikelen retour te brengen, dit is gratis.

De retourzending is voor risico van jou, de verzender. ALLSAFE is geenszins verantwoordelijk voor eventuele transportschade die ontstaan is bij de verzending. Reclamaties hieromtrent kunnen bij de verzender neergelegd worden.

Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?

Na ontvangst van je retourzending, zullen we het retour te betalen bedrag naar je overmaken. Voor betalingen via iDeal en PayPal gaat dit iets sneller dan bestellingen die zijn voldaan met pin op onze vestigingen.

Huren bij ALLSAFE

Ik wil meer informatie over het huren van een opslagruimte

Heb je naast onze producten ook behoefte aan een opslagruimte? Je kan altijd bij één van onze vestigingen binnenlopen. Het is wel handig om van tevoren een afspraak te maken, via de website of onze servicelijn, dan zorgen we dat wij tijd hebben om je vragen te beantwoorden en je alles te vertellen over ALLSAFE en onze werkwijze. 

Wat kost het huren van een opslagruimte?

Prijzen zijn afhankelijk van de plaats waar je wilt huren, het formaat van jouw opslagruimte en dus de spullen die je wilt opslaan, de locatie in het pand waar jij het liefste wilt zitten en jouw gewenste huurtermijn.

Vraag een offerte aan voor opslagruimte of bel gratis onze servicelijn: 088 – 255 72 33. Je krijgt dan een indicatie van de kosten van de verschillende opslagruimte

Kan ik een aanhanger of verhuisbus huren?

Zeker! Bij onze ALLSAFE-locaties huur je eenvoudig een aanhanger. Huur je ook een opslagruimte bij ALLSAFE? Dan is het ook mogelijk om een verhuisbus te huren.

Wat kost het huren van een aanhanger voor ALLSAFE huurders?

Huur je ook een opslagruimte bij ALLSAFE? Dan gelden voor jou onderstaande prijzen:

Dinsdag: € 15
Maandag, woensdag & donderdag: € 22,50
Vrijdag, zaterdag en zondag: € 27,50
Weekendtarief: € 50

Wat kost het huren van een aanhanger als ik geen opslagruimte huur?

Ook als je geen ruimte huurt kan je gebruik maken van onze aanhanger verhuur service. Je betaalt dan onderstaande prijzen:

Dinsdag: € 22,50
Maandag, woensdag & donderdag: € 32,50
Vrijdag, zaterdag en zondag: € 37,50

Prijzen zijn per dag, terugbrengen voor 23:00 uur.

Weekendtarief: € 70